Pages

Mehhh la click

Wednesday, January 05, 2011

Alas Seterika Ajaib mehh aaa beli!!!! murahh!!!

ALAS STERIKA AJAIB –Kerja Menggosok Pakaian Kini Lebih Mudah!

Memperkenalkan produk yang kian laris di pasaran, buatan Malaysia & bumiputra.
Dengan Alas Sterika Ajaib, kerja menggosok pakaian kini lebih mudah!
Hanya perlu gosok pada satu bahagian, dan bahagian belakangnya akan sedia tergosok! Sungguh mudah bukan?

Saya yakin pasti ramai yang mengeluh apabila tiba waktu perlu menggosok pakaian terutamanya bagi mereka yang mempunyai anak yang masih bersekolah. Pasti banyak pakaian yang perlu digosok dan akan memakan masa berjam-jam untuk menyiapkannya. Kini dengan menggunakan alas ini masa menggosok pakaian boleh dijimatkan, disamping menjimatkan tenaga eletrik dan tenaga manusia juga!

Kita sedia maklum, dipasaran sekarang terdapat banyak sterika eletrik yang boleh menggosok pakaian dengan mudah, ada antaranya boleh menggosok secara berdiri dengan pakaian masih tergantung pada hanger. Menarik, bukan? Tapi harganya sudah pasti bukan murah, malahan andainya terjatuhlah sterika itu, boleh juga menyebabkan kerosakan. Dah la mahal, rosak pulak.. Untuk yang berduit, bolehlah beli lagi, tapi untuk yang kurang duit macam saya ni… Nak beli satu pun fikir banyak kali.. Akhirnya kita terpaksa kembali kepada cara lama, menggosok menggunakan iron board.

Dengan adanya Alas Sterika Ajaib ini, kita, TIDAK PERLU sterika mahal untuk menggosok pakaian, cukuplah sekadar yang termampu. Malah, kita dapat JIMATKAN masa, eletrik, dan tenaga manusia! Alas ini juga tidak mudah rosak atau terbakar (jangkahayat panjang – saya telah menggunakan 2 keping alas dalam tempoh masa 4 tahun). Dengan harga serendah RM29.90, kita boleh menggunakannya untuk satu jangkamasa yang agak lama. JIMAT bukan?

Lihatlah demo Alas Seterika Ajaib kami di bawah ini;

DEMO PRODUK




Anda boleh mendapatkan produk tersebut dengan harga
RM29.90 sahaja (tidak termasuk kos penghantaran). Berminat?
Hubungi kami di : 012 3963792
@ email : cnieza@yahoo.com

No comments: