Pages

Mehhh la click

Wednesday, June 17, 2009

Jamu mak Dara



Jamu Mak Dara iza ingatkan gaji nie iza nak beli jamu mak dara nie la, lepas gugur iza ada masalah keputihan dan kegatalan...... korang rasa ok ke jamu mak dara nie... takpe bagi iza cuba dulu, kalau iza makan ok nmacam anak dara masa ada dedara tu pun dah kira ok la..... uiiikkk takut mr Azo cari lain la...aduhhhhh mintak simpang...


Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah longgar dan kemutanyang tidak sehebat seperti dipersembahkan malam pertama. Ditambahpula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air. Ia pasti sesuatuyang menakutkan...bukan apa bimbang akan persembahan yang tidakcengkam buat santapan si suami. Silap hari bulan, si suami akan mencariyang lebih muda dan bergetah....

Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaumwanita.Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata.Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual danmenimbulkan masalah dalam rumah tangga. Lantaran itu, setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. Namun begitu, anda tidak perlu risau kerana kiniterdapat banyak produk di pasaran yang boleh mengembalikan keceriaanhubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga.


Jamu Mak Dara adalah antara produk yang cukup berkesan. Iadiperbuat daripada 32 jenis herba terpilih daripada gabungan 2 negaraiaitu India dan Indonesia. Jamu ini mempunyai pelbagai khasiat. Antaranya merapat dan mengetatkan faraj yang longgar,mengurangkan air pada faraj dan menghilangkan bau yangkurang menyenangkan. Bukan itu sahaja ia juga bertindakbalas dalam merapat dan menaikkan peranakan ke tempat asal,menguatkan kemutan faraj, mengembalikan kesempurnaan hubungan, meningkatkan tahap keghairahan dan memulihkanlemah nafsu syahwat, mengatasi masalah keputihan. selain itu,ia juga bertindak mengembalikan tenaga zahir dan batin sepertikeletihan. Bagi wanita yang baru melahirkan anak, eloklah diamalkan pengambilanJamu Mak Dara pada hari ketujuh dalam pantang. Amalan ini dapatmengembalikan tenaga, menegangkan otot2 yang kecut, menyembuhkanluka bersalin, memulihkan dan menyempitkan lagi faraj dan mengecutkanrahim. Jamu ini juga boleh melangsingkan tubuh wanita dan mengatasimasalah haid seperti senggugut dan pusingan haid yang tidak teratur.Ia juga bukan sahaja mencantikkan tubuh malah mencantikkan kulityang tidak bermaya

*****************************************************************************************************
TAWAN SUAMI DENGAN JERAT SEKSUAL

Wanita pun pasti tidak sanggup bertahan jika suami punya hobi yg suka berpoya-poya. Lebih baik hidup sendiri daripada bersama suami yg bersikap demikian. Kehadiran isteri disisi adalah untuk dihargai dan bukan untuk dilukai hatinya. Bagi isteri yg mempunyai pasangan hidup yg memiliki sikap begini, ada cara yg boleh dilakukan untuk menghentikan sikap buruk suami. Salah satu caranya adalah dengan seks.

Seks adalah SALAH SATU punca mengapa lelaki yg berfoya-foya. Ketidakpuasan dgn layanan isteri menyebabkan mereka yg kurang iman ini kecewa dan bertindak mencari kepuasan diluar. Jadi daripada duduk bersabar menghadapi kerenah suami yg sebegini, apa kata anda praktikkan perkara berikut.

1) Berilah pengertian - Anda harus bersikap penuh kasih sayang terhadap dirinya, menyayanginya, lebih mengambil berat, merendah diri, memberi pemahaman, ramah, mesra, membelai manja dan melakukan perkara yg seeloknya dilakukan oleh seorang isteri.Di samping itu selitkan juga akan tanggungjawabnya sebagai suami dan terangkan setiap perbuatannya akan dipertanggungjawabkan pada hari akhirat kelak dan mungkin akan memberi kesan terhadap anak2nya nanti.

2) Sedia melayani - Setiap kali suami "menginginkan"jgn sesekali menolak. Bila perlu tawarkan sahaja kepadanya nya ut melakukan aktiviti seksual. Apa salahnya!! Anda berdua suami isteri yg sah. Jangan menolak kehendaknya walau ketika itu anda kurang bernafsu adan kurang mood utk seks. Usahakan utk membangkitkan ghairah secara perlahan-lahan. Pokonya anda harus bersedia melayan kehendaknya setiap masa.

3) Tampil Ghairah - Pakai dan tampillah dgn sesuatu yg boleh membangkitkah ghairah suami. Misalnya dgn berpakaian tipis sehingga lekuk2 tubuh dapat dilihat dgn jelas. Suami mana yg sanggup meningggalkan rumah bila melihat isteri dalam keadaan sedemikian. Sekiranya perlu pamerkan aksi2 menggoda dihadapan suami suapaya dia bernafsu dan ingin bermesra. Nescaya suami tidak langsung mempunyai hasrat utk berfoya-foya di luar.

4) Agresif - Peranan aktif seorang isteri yg punya suami yg suka berfoya-foya di luar memang sgt penting. Setiap kali berhubungan, anda harus lebih aggresif dan menampilkan sesuatu yg baru supaya suami tidak bosan dan puas hati. Layanilah suami anda hingga menimbulkan kesan yg menggembirakan dirinya .

Kesihatan Ku Adalah Kecantikan Ku.Kesihatan Dalaman Yang Menyerlahkan Kecantikan Luaran.Jangan lupa bersama JAMU MAK DARA untuk meningkatkan prestasi anda.




Nanti iza bole jadi seksi macam nie kan....pehhhhhhhh











kwanggg....kwangggggg.......seksi gitu!!!!!!!!!!!!!!

No comments: